A BRAND NEW GAME SHOW ft. SIDEMEN

Miniminter

Miniminter

1,9 mill ganger190

    Check out everyone involved:
    Randolph: nosel.info
    Jordz: Astrojordz
    Eman: nosel.info
    Ethan: nosel.info
    Tobi: nosel.info
    Talia: nosel.info
    If you have an idea you would like to see, let me know here:
    docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrqSDycG6GevuJD7gGvfHsa3O-qdbTTyZjV-Lr3tjoP5hXLQ/viewform?usp=sf_link
    Second Channel: goo.gl/acaMTt
    Twitter: goo.gl/ugsA1Y
    Facebook: goo.gl/S7X2XQ
    Sidemen Clothing: goo.gl/8RLHBR
    Sidemen Book: goo.gl/wqFrjS
    My PC: bit.ly/miniminter
    Custom Controller: bit.ly/SideCCUK
    HOW I RECORD MY GAMEPLAY: e.lga.to/mm
    WHERE I GET MY CHAIR:
    UK: goo.gl/35aEHx
    USA: goo.gl/BbkxsF
    Music from: nosel.info
    Music from MediaMusicNow.co.uk
    Video uploaded by
    Simon/Miniminter/mm7games

    Publisert 2 måneder siden

    Kommentarer

    1. Jamie Bowden

      talia's facial expressions tho

    2. Xp3r

      is there a cheddar tree?

    3. Mahamed Abdirashiid

      Team A is Oreo and team b is golden chocolate oreo

    4. WORLD WOLF

      Why dosen't Ethan look at Talia's eye when she is speaking

    5. James Yu

      omg the sidemen should do sidemen switch gf for 24h

    6. Phoebe Kirkham

      This is would I lie to u

    7. Az

      "You're weird bruv" - Ethan *Right after explaining how he shat himself as a fully grown man putting up a Christmas tree*

    8. Akshat Sahay

      Jordz is floor gang

    9. Silas Bøgelund

      Talias face at <a href="#" class="seekto" data-time="212">3:32</a> 😂

    10. Sakthivel Prakash

      love this game show bro good choice participants we need more of it

    11. Hebrew Spider

      <a href="#" class="seekto" data-time="1546">25:46</a>

    12. Mathias Christensen

      i want way more of this amazing game show

    13. Rhea Thapar

      <a href="#" class="seekto" data-time="1682">28:02</a>

    14. Lyndsey does gaming

      Title of game: miniminter’s mind games

    15. Parihar Harsh Dharmendra Singh

      <a href="#" class="seekto" data-time="1257">20:57</a> talia reminded me of my mum then

    16. ThunderBat

      So this is why only JJ,Vik,Josh and Harry were the ones playing Trials Rising lol

    17. 6nt Nttn

      Am I the only one that actually thinks Talia and randy should make music together

    18. Emmerson Sutton

      Title; brand new gaming show Me; gets a notification from footasylum showing they show which was 1 season deep with the same concept 😶

    19. Ethan Whtifyte

      is it just me or does talia's mouth change every video

    20. Somebody

      Oreo vs reverse Oreo

    21. Plogster

      I think there has to be more music in the show (just in the cut)

    22. Gaming Is Fun

      SIDEMEN SHOULD DO THIS GAME TOO!!!!!!

    23. Leah Lippert111

      <a href="#" class="seekto" data-time="879">14:39</a> my favorite part of the whole video❤️

    24. ROXIDE

      Talia looks different everytime i watch it

    25. InfernaLuck156

      Man said Mammoth LMFAO

    26. Maxwell A98

      'Simon's Big One'

    27. Farmer Daithi

      That was sick I banged it

    28. Sezuin _

      The whole conversation on Ethan’s truth or lie had me dying the whole time

    29. SS

      I swear simon just gets his ideas from jimmy fallon late night show 😂

    30. Gethin_Joyce 02

      Call it “would I lie?”

    31. T K

      Eman Kellam uno🙌🏾🙌🏾🙌🏾

    32. Snizums

      I guarantee everyone after this video searched Hoover noises

    33. Huzaifah Ally

      <a href="#" class="seekto" data-time="1436">23:56</a>

    34. Bcool 6699

      48

    35. Billi

      Wish I could LOVE this

    36. Quinn Hart

      This legit is would I lie to you

    37. eep03k Ohc03

      <a href="#" class="seekto" data-time="364">06:04</a>

    38. Alexander emil

      <a href="#" class="seekto" data-time="763">12:43</a>

    39. Deco Siregar

      The Multi-Show is the name of the game

    40. AmyA

      Talia looks peng as always 🥵

    41. Stephen P

      Anyone else notice the seating pattern. Black, white, black, white, black, white

    42. Kgomotso Moyo

      NGL I didn't get any of the songs😅

    43. Kgomotso Moyo

      Where'd that guitar magically appear from😂😂

    44. James DeSkilla

      Run this back kid

    45. Suraj Gurung

      Who’s watching this in quarantine?

    46. Harry Abbott

      Rugby league is 4 points a try and is better than union sooooo

    47. Boundless Plays

      EMP

    48. Paul Holban

      Quarantine is fun with the Sidemen

    49. Harry o5o6

      Minters minigames sounds boss

    50. Jamie Fraser

      Is this not just would I lie to you

    51. Brent Tauro

      Man, Talia is a stunner. Big up, Simon.

    52. Finn Balor

      The face Talia makes at <a href="#" class="seekto" data-time="898">14:58</a> is the face she does in bed with Simon

    53. no

      micheal

    54. jjoshkay

      One Random person who likes this will be a Millionaire this Year.

    55. Paul Kan

      Oreo and revers Oreo

    56. e

      Oreo vs reverse oreo

    57. FRS _

      damn that was fun!!!!

    58. FOF MASTER

      The teams really said: 🧔🏼🧔🏿👩🏼 🧔🏿👨🏻‍🦰🧔🏿

    59. James Osborne

      you key a lay lay

    60. Tom hodgson

      this is just re branded would i lie to you

    61. BigMac

      People who say this idea was stolen clearly haven’t watched the whole video.

    62. HunTed Gaming

      I started choking on water when Randolph said to talia “your lyin”

    63. bocoy noiu

      Ethans penaltys made me laugh so hard😂😂😂

    64. AppleJuice_

      Ngl talia is fiiiiiiitttt🤤

    65. AppleJuice_

      Talia in this vid tho 😍🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

    66. zDeadscope

      so low volume bruh

      1. bocoy noiu

        ITS LEGIT JUST WOULD I LIE TO YOU

    67. Nasir Miah

      basically same game on footasylem channel

    68. Kado Potato

      Randy olf haha that’s his name now

    69. bodoti qwiu

      Simon : what is the tallest existing mammal Ethan : mamoth

    70. Pixel Official

      *Just a thought, if your British you might know the show 'Would I Lie To You?' (Google if you don't know) which is literally what Round 1 was. I see you trying to hide it Simon!*

      1. Pixel Official

        @misolou fout thats what i said lol

      2. misolou fout

        There is already a show called would I lie to you

    71. Amer Gangsta

      ethan "blowing on a santa" get it because they are both fat

      1. bodoti qwiu

        No one: Simon: what’s 6x8? Talia: Ahh I don’t know! Jordz: 64 Intelligence:100

    72. Amer Gangsta

      the game should be called truth or lie

      1. opzz xsin

        Tries in rugby is 4 points

    73. Amer Gangsta

      talia on the buffest dude's team

      1. opzz xsin

        This is an actual show from tv

    74. Mohamad Saiful

      ni e

      1. abbsnn cose

        Tries in rugby is 4 points

    75. Venomxd Fresh

      If u asked what’s missing the answer would be ethans Dad

      1. abbsnn cose

        This is an actual show from tv

    76. Jack Lee

      Gonna delete some more coments Simon mate?

    77. Hugh G. Rection

      This whole video is copyrighted because they said Coronavirus.

    78. Nick Gerr

      6 * 8 = 48

    79. Luku

      No one: Band kids when the teacher isn’t in the room: <a href="#" class="seekto" data-time="1024">17:04</a>

      1. eioshen boboi

        Man said rufee's haha