The Beach is Closed: Trouble in Paradise (March 2020) | Failarmy

FailArmy

FailArmy

976 k ganger414

    Suns out, but stay home! The beach may be closed, but at least you have these awesome fails from right by the beach!
    ►►► SUBMIT YOUR VIDEOS! bit.ly/fasubmit
    SUBSCRIBE! bit.ly/fasubscribe
    ▼ FOLLOW US FOR MORE FAILS!
    ➤ Facebook ➝ bit.ly/FAILfacebook
    ➤ Instagram ➝ bit.ly/FAILinstagram
    ➤ Snapchat ➝ bit.ly/FAILsnapchat
    ➤ TikTok ➝ bit.ly/FAILtiktok
    ➤ Twitter ➝ bit.ly/FALtwitter
    Check out FailArmy U!!! • bit.ly/failu
    FailArmy gear • bit.ly/failmerch
    We've got friends in high places! Give them a watch:
    People Are Awesome - nosel.info
    The Pet Collective - nosel.info
    This is Happening - nosel.info
    FailArmy is the world’s number one source for epic fail videos and hilarious compilations. We’re powered by fan submissions and feedback from all around the world, with over 30 million fans across digital platforms!
    To license any of the videos shown on FailArmy, please visit Jukin Media at bit.ly/jukinlicense.
    Featured clips:
    Elephant Seal Rolls Down Hill - www.jukinmedia.com/licensing/view/945756
    Guy Performs Backflip on Beach and Loses Hair - www.jukinmedia.com/licensing/view/1000363

    Kommentarer

    1. Ace Trainer AJ

      Ah, beach... Too bad our 2020 Summer Body plans were ruined by a virus.

      1. pryt86

        Lol there's never any excuse not to get the body you want. You can work out anywhere.

      2. FailArmy

        Only the sun part!

      3. Wyatt Brookes

        @Teo Grom He's not jealous he's just stating a fact. *jealous

      4. PromisedMySun

        @Oliver Renberg are you delusional? Be happy if it doesn't last till next year

      5. amanda michelle

        i'm taking this time to get my body right actually lol.

    2. Mike F

      That seal was just doing its impression of Deadpool 2.. rock meet bottom.

    3. KimmyKat💗

      🤣

    4. Mr. Mike

      when that blubber went tumbling i lost it HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    5. Rebecca Pauley

      Failarmy, you have been my go-to happy place for many years.

    6. 10tonhamster

      Honestly, I think the seal roll was deliberate.

    7. Trozo Is good

      this video making me want to go outside :(

    8. Lee Moss

      i was meant to be going on holiday with my family this yeah to the sea side now we cant thanks 2020 :(

    9. Jason W

      FailArmy has lost material.

    10. Sara S

      damn we're really the Dumbest f*ing species there is

    11. Green Mills

      lol <a href="#" class="seekto" data-time="47">0:47</a> seal try play it off as if it meant to do that roll after it farted 💨

      1. monika laosi

        Party Fails!

    12. Ewan Fane

      Where is that at 3.30

      1. monika laosi

        I would love to be at the beach right now. Its prkbably my favorite place

    13. mixio hili

      As the great Edna Mode would say at <a href="#" class="seekto" data-time="306">5:06</a> "NO CAPES!"

    14. Annika Phillips

      What I'm gonna look like after I've been home eating all day from quarantine then I attempt to go to the gym <a href="#" class="seekto" data-time="45">0:45</a>

    15. TheGoodBook

      I am just starting a educational channel

      1. mixio hili

        1:34 Man buns and this. Isn't that a head band women wear when they remove their make-up? WTF

    16. TheGoodBook

      great video

    17. Leon Merchel

      This is useful to pass time in quarantine

    18. fernando yevenes

      Jajaja 1 comentario de Chile !!!! :D

    19. bilias hour

      <a href="#" class="seekto" data-time="291">4:51</a> All hail King Florida Man!

    20. J N

      Corona😢😷

    21. ExpertEdy

      Literally everyone that's outside should be in prison, we are all gonna die just because of those idiots

      1. bilias hour

        Gorgeous sun&sand movies 🔥🤙👏

    22. Copycat Singers

      <a href="#" class="seekto" data-time="47">00:47</a> that's how we roll

    23. Vasile Ciprian Vecchi

      Like Justin for the guy at 2.30 brake facesse to girl hahahahahah best

    24. monika laosi

      <a href="#" class="seekto" data-time="242">4:02</a> I mean, if the cameraman timed it right, that's going to turn out to be one incredible wedding photo. If not, well, hope the dress is washable.

    25. I'm a Potato

      <a href="#" class="seekto" data-time="153">2:33</a> me trying to escape the virus

    26. U Mad? U Fucker.

      I would love to be at the beach right now. Its prkbably my favorite place

      1. monika laosi

        so many doubles in your videos man, so many

    27. Steven

      Party Fails!

    28. alida flus

      <a href="#" class="seekto" data-time="217">3:37</a> - absolutely undeniable proof that dog IS mans best friend....

    29. Miike Falcon

      can you do one more Halloween

    30. Yo Mama

      <a href="#" class="seekto" data-time="94">1:34</a> Man buns and this. Isn't that a head band women wear when they remove their make-up? WTF

      1. alida flus

        5:08 I finally laughed... 😂😂😂

    31. Travis B

      why do people feel the need to do a backflip right at the edge of the water?

    32. bilishu aliss

      The filming was magnificent

    33. Y2Sergio

      And Kofi Kingston .. Trouble In Paradise OMG cover 1..2..3.. ring ring ring

    34. grace the rat

      isolated river spots are gonna be the move this summer.

      1. bilishu aliss

        Is there anything worse than an american?

    35. rennie rad

      Love failarmy ❤

    36. Ruslan Nagaev

      Gorgeous sun&sand movies 🔥🤙👏

    37. Mister Berzins

      Not a good time to break a leg and go to the ER. Stay home, more rons.

    38. Gregory M

      Stop with the blurred screen on the outside edges.

    39. Harpy Porter

      Failarmy has girls as fail category but not boys? Now who needs to be more gender equal?

      1. Appley Chu

        I think it's cause guys do more dumb shit 🤣🤣

    40. Shauka Hodan

      <a href="#" class="seekto" data-time="215">3:35</a> Dog : just take it off, godemit!

      1. Too Expert

        hi hello

    41. Loy71

      so many doubles in your videos man, so many

    42. kam _

      <a href="#" class="seekto" data-time="282">4:42</a> she doesn't know a damn thing about skimboarding

      1. Shauka Hodan

        3:58 😁😅😅

    43. UTA Amtrak

      I feel badd for that manatee thing.

    44. Yert Dest

      <a href="#" class="seekto" data-time="262">4:22</a> I am dying

    45. HiYa Pal

      <a href="#" class="seekto" data-time="308">5:08</a> I finally laughed... 😂😂😂

    46. Bobble 7265

      What's the theme song of the Failarmy playlists that started <a href="#" class="seekto" data-time="540">9:00</a>pm? I just wanna know the name of the song🎶😆 please tell me

    47. Patrick Hao

      Nice video!

    48. tstormicon

      FFS... may just as well retitle this to idiots who film in portrait mode. It’s fuckin 2020 people!

    49. BofE Spurlock

      Is there anything worse than an american?

    50. tea queen

      Lmao 😂 the last one 💀 y the dog run so fast 😂😂 😂😂😭

    51. Andy

      <a href="#" class="seekto" data-time="217">3:37</a> - absolutely undeniable proof that dog IS mans best friend....

    52. bodoti qwiu

      As the great Edna Mode would say at <a href="#" class="seekto" data-time="306">5:06</a> "NO CAPES!"

    53. EvToon

      Nothing like seeing people have fun outside when you're quarantined. Feels good

      1. FailArmy

        Allow yourself to relive the memories of beaches past...

    54. Franck Harry Ngongo

      <a href="#" class="seekto" data-time="260">4:20</a>

      1. bodoti qwiu

        Bring back TNL.

    55. yourworstnightmare 44

      lmao

    56. Tejas Mhatre

      Very Funny 😂

    57. Bradley 7D7

      <a href="#" class="seekto" data-time="238">3:58</a> 😁😅😅

    58. The Pinkerton

      Derp Life ✌

    59. Fishplants

      <a href="#" class="seekto" data-time="290">4:50</a> how much did that guy pay to be in failarmy? So obvious it's just for this channel

      1. misolou fout

        @5:36 Balance.exe has stopped working

    60. Dan Sch

      STOP SHOWING RERUNS!

      1. misolou fout

        Не смешно вообще

    61. Inostrancevia TV

      <a href="#" class="seekto" data-time="212">3:32</a> Good dog!

      1. doliio volay

        These clips are weak.

    62. doliio volay

      <a href="#" class="seekto" data-time="180">3:00</a> made the repeated fails worthwhile. audience retained, for a few seconds.

      1. doliio volay

        Filmed weeks ago, during time YOU WERE SUPPOSE TO BE GETTING OFF THE BEACHES ALREADY! -_-

    63. laughloud

      haha

    64. Martin Kratochvíl

      <a href="#" class="seekto" data-time="108">1:48</a> Why is she holding her head like if she fall on concrete?

      1. doliio volay

        5:00 Hey thief, Borat wants his career back thank you!

    65. Ninjo Brown

      The noise she makes at <a href="#" class="seekto" data-time="278">4:38</a> lol

    66. josh Seward

      That was brutal at <a href="#" class="seekto" data-time="260">4:20</a> hahahaha

    67. Weylin Unruh

      That woman falling off a jet ski.... That can blow your insides apart. Legs wide apart and that jet of water right there.

    68. J A

      <a href="#" class="seekto" data-time="211">3:31</a> *Good Boy*

    69. Jamez Robertz

      Bring back TNL.

    70. Table-Country pinxing THRYM Firearms 27

      Holy shit is it 2 AM already

    71. toben42

      Son of a beach!

    72. mrpuckman

      No one knows how to recycle videos better than FailArmy!

    73. Ty Thielen

      I'm selling toilet paper for $20 a roll

    74. Maks Talkie

      Не смешно вообще

    75. misolou fout

      Filmed weeks ago, during time YOU WERE SUPPOSE TO BE GETTING OFF THE BEACHES ALREADY! -_-

    76. Tim Biddiscombe

      These clips are weak.

      1. misolou fout

        2:50 And the award for the crappiest beach goes to... where ever they hell this rocky dump is. "It doesn't even look warm."

    77. Maciej Czujek

      When those people will learn to record horizontal videos?

    78. Fleur Elise

      <a href="#" class="seekto" data-time="300">5:00</a> Hey thief, Borat wants his career back thank you!

    79. jason willy

      Haha LoL

    80. Emilyisthequeen Rose

      These were actually really hilarious